En innholdsrik og minnerik siste skoleuke på Norheim VGS

Den siste skoleuka på Norheim videregående er alltid noe helt for seg selv og i år har virkelig vært intet unntak! Hver dag har vært fylt med gode opplevelser, engasjement og fellesskap.

Uka har bydd på alt fra misjonsløp og aktivitetsdag til den gode tradisjonen “Til-glede-for-andre-dag”, i tillegg til eksamen, vasking og en hyggelig avslutningsfest. Det er en travel tid for både elever og lærere, men også en uke full av mestring, samarbeid og fine øyeblikk.

Et av høydepunktene var Misjonsløpet, hvor både elever og ansatte bidro med stort engasjement. Sammen samlet vi inn penger til misjonsprosjektet i Mongolia, en innsats vi er veldig stolte av!

“Til-glede-for-andre-dagen” er også noe helt spesielt. Denne dagen sprer vi glede i nærmiljøet vårt. Elevene har besøkt barnehager, skoler og sykehjem, og i tillegg bidratt med å rydde søppel i området. Små handlinger kan gjøre en stor forskjell, og det er inspirerende å se hvordan fellesskapet bidrar til å gjøre hverdagen litt lysere for andre.

Alt i alt har det vært en uke fylt med energi, omsorg og gode minner - en fin avslutning på skoleåret for både elever og ansatte ved Norheim VGS.

Next
Next

Small Steps Create Big Shifts