Siste skoleuke på Norheim VGS
Den siste skoleuka på Norheim VGS skjer det mye spennende hver dag: Misjonsløp, aktivitetsdag, “Til-glede-for andre dag”, vasking, eksamen og avslutningsfest. Mye kjekt, mye spennende og ganske travelt for både elever og lærere.
Misjonsløpet samlet inn penger til Misjonsprosjektet i Mongolia og alle elevene og lærere bidro på ulikt vis - utrolig gøy!
“Til-glede-for-andre”-dag er en dag hvor vi er rundt i nærmiljøet og gleder naboene. Vi har vært i barnehage, skole, ungdomsskole og på sykehjem i tillegg til å rydde søppel rundt forbi.